Ik ondersteun bedrijven bij organisatie, management, beheer, boekhouding en administratie. Tijdelijk of vast, flexibel of op vaste tijden. Ik regel bijeenkomsten met klanten, organiseer evenementen, neem administratieve taken uit handen en analyseer en optimaliseer werkprocessen. Dat geeft u weer tijd en energie om bezig te zijn met uw bedrijf, in plaats van met alles eromheen.
Als nuchtere Noord-Hollander vraag ik altijd: kan het simpeler? Verrassend vaak is het antwoord: “ja, dat kan”. Door werkprocessen kritisch en met een frisse blik te bekijken, blijkt meestal dat hier veel winst te behalen valt.
Een beetje koppig ben ik ook. Soms lijkt een probleem niet op te lossen, of ‘moet het nu eenmaal zo.’ Ik zoek dan graag nog even verder, of het echt niet slimmer kan.
Zo komen we samen tot onverwacht effectieve ideeën.
Een overzicht van administratie en boekhouding
- Agenda- en afsprakenbeheer
- Online en offline correspondentie
- Facturatie en controle van betalingen
- Up-to-date aanleveren voor de jaarcijfers
- Bijhouden van CRM (website)
- Verzenden van mailings
- Deadlines bewaken